måndag 13 juni 2016

A gift bag...

Ungefär en gång i månaden brukar en härlig tjej som heter Linda anordna scrapträffar, för det mesta så brukar jag kunna vara med, men den här gången var det min jobbhelg. Hon är duktig på att ordna olika utmaningar till oss, även om jag inte kunde vara på plats så fick jag ett kit att jobba med :-)

Man var "tvungen" att använda alla sakerna i kittet och fick bara lägga till en text samt färg i någon form.
Framsida

Baksida
Så här blev min presentpåse....

Är med i följande utmaningar:
Not Just Cards Challenge: ATG
Our Crafty Corner: ATG
Leinzlove Tear Bears: ATG
Where The Heart Is: ATG
Chocolate, Coffe & Cards: Use Die Cut
A Bit More Time To Craft: ATG
Creative Inspiration: Spring Into Summer
Crafting With Friends: ATG
A Beautiful Mess: ATG
The Sisterhood Of Crafters: Summer Fun

3 kommentarer:

  1. Oh what a fabulous creation! Just beautiful! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘SUMMER TIME FUN’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    SvaraRadera
  2. A fantastic creation! Thanks for sharing it at Creative Inspirations! xxx

    SvaraRadera
  3. Really pretty; the papers and butterflies are gorgeous :-)
    Thanks for playing along with us at Creative Inspirations!
    Hugs, Kat x

    SvaraRadera