måndag 11 februari 2013

Alla hjärtans dag lykta

I bland går det inte alls som man tänkt sig, och så var fallet när jag började göra min alla hjärtans dag lykta.
När jag var halvvägs med att stansa ut detaljer gick min cuttlebug sönder men som tur var kunde min händige make laga den med hjälp av två metall plattor, så nu stansas det väldigt försiktigt.

Lyktan är med i följande utmaningar:
Craft Us Crazy: Get to cutting
Paper Crafting Journey: Love
Charisma Cardz: Love
Paper Prettiest: Valentines
Party Time Tuesdays: Love and Romance 
Inky Inpression: Love


10 kommentarer:

  1. Gorgeous project! Fab pretty design. Thank you for joining us at Charisma Cardz this week. Good luck. Hugs, Jill x

    SvaraRadera
  2. Very original and wonderful project. Fine and delicate work. Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week !

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvaraRadera
  3. Fantastic creation dearest Mirre,wowwwwww,very creative ^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  4. Så snygg och häftig den blev.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt!!
    Jag råkade ut för nåt liknande för nåt år sen, men då gick det inte att laga min, så jag köpte en big shot istället :) Supernöjd!! Det kanske kan vara nåt för dig nästa gång cuttlebuggen ger upp helt hihi
    Kramis

    SvaraRadera
  6. What a cute project! Thanks for playing at PTT!

    SvaraRadera
  7. A gorgeous love project.

    Thanks for joining us this week at Charisma Cardz and good luck.

    Sarahx

    SvaraRadera
  8. Now that's what husbands are for, fixing our craft gadgets lol. I love this lantern, are you giving it to him for Valentine's Day? Thanks for joining in our challenge at Paper Crafting Journey, XOX Lucy

    SvaraRadera
  9. Grattis du har ju vunnit hos paper pretties :O)

    SvaraRadera
  10. Ooh, vilken fin lykta! Ser att du har vunnit med den oxå, grattis!!
    Tur att du hade en händig man som kunde laga grodan, jag har en Big shot och skulle bli förtvivlad om det hände de nåt...

    Kram Kicki

    SvaraRadera